Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2010 03:44 - между измеренията
Автор: zoura8tulip Категория: Други   
Прочетен: 674 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 29.11.2010 03:59


потръпвам от  мисли
провесили фасоните си ненадейно
чакайки одобрение от обкръжението

и защо е този бит

да знаете, че всичко ще изхвърля
и себе си от собственото си измерение
не поради промяна
аз съм това, което игнорирате

А в другия свят тюлените се превръщат в мъжки русалки
и ме водят във водите на южна Франция
земята пропада бавно
и всички повтарят "колко е топло"
колко е топло
колко е топло

студено ми е, не физически
просто няма кой да оборва студените ветрове
нямам уплътнение
имам параноя
когато спя е светло и е нощ
и будувам на тъмно, а е ден

а в другия свят няма време
всички летят и казват, че зависи
от духовното храносмилане
и някави невротрансмитери
когато съм там го разбирам
когато съм тук забравям

много често съм по средата



Тагове:   между,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zoura8tulip
Категория: Други
Прочетен: 44696
Постинги: 75
Коментари: 11
Гласове: 116
Архив